Logo_u-dato

Grunnet lite påmelding har vi ikke anledning til å avholde turneringen som planlagt! I stedet for å avlyse ønsker vi å tilby et arrangement, og flytter turneringen til spillforeningen 2d6 sine lokaler sentralt i Oslo, og gjør den til en endagsturnering. Vi spiller altså kun lørdag 2. april. Alle som har betalt vil selvsagt få refundert summen så snart som mulig.

2d6 sine lokaler har adresse Storgata 32 (Guneriusbygget). Inngangen er en sidedør ved siden av Espresso House, ved siden av Gunerius’ inngang i Brugata. Ring Erik på 41517570, dersom du ikke er medlem, eller av annen grunn ikke har nøkkel.

Den planlagte Kings of War turneringen som skulle gått paralellt er tentativt flyttet til søndag 3. april. Gå hit for påmelding og info om denne.

Påmelding og betaling
Alle som allerede er påmeldt, fortsetter å være det selv om pengene blir refundert. Turneringen er gratis for medlemmer av 2d6, og koster 60,- for ikke-medlemmer (dette er ordinær pris ved gjestespilling i 2d6 sine lokaler for ikke-medlemmer). Det blir ikke servert lunsj under arrangementet, det må deltakerne besørge selv. Tidsskjemaet er utvidet for å ta hensyn til dette. Påmelding gjøres nå ved å sende navn og faksjon direkte til turnering@spillforeningen2d6.no. Vi har plass til 24 spillere.

Regler
Vi kommer til å benytte steamroller 2015-regler og scenarioer. Kart og scenarioer vil ikke publiseres før turneringen Alle skal spille med to lister på 50 poeng. Begge listene må spilles minst en gang, pr reglene i steamroller-dokumentet, og vi bruker season 3 ADR. Vi spiller med deathclock, 60 min inkludert deployment.

Du må ha med begge listene i fysisk format, en objektivmarkør (50 mm base) og ett flagg (40 mm base).

Malekrav
Vi dropper malekravet denne gangen.

Tidsskjema
Registreringen starter kl. 09.00, og slag 1 starter 09.30. Her lønner det seg å møte opp tidlig slik at du er sikker på å være klar i tide til oppstart. Vi kommer til å følge tidsskjemaet strengt, og kan kreve dice down dersom et eller flere slag ser ut til å sprenge tidsskjemaet vårt.

Lørdag

• 09.00 – 09.30: Registrering.
  • 09.30 – 11.45: Slag 1.
  • 11.45 – 12.30: Lunsj.
  • 12.30 – 14.45: Slag 2.
  • 15.00 – 17.15: Slag 3.
  • 17.30 – 19.45: Slag 4.
  • 19.45 – ??.??: Opprydding og Sosialt.

Bar

Baren vil åpne i løpet av slag tre, og holde åpent for salg til senest rundt midnatt. Baransvarlig er hovedarrangør Erik Svendsen. Det vil også stå spillebord framme utover kvelden dersom noen ikke har fått nok av spilling i løpet av dagen.

Vel Møtt!

DELTAGERE: